piątek, 27 września 2013

Drogi Czytelniku

Witajcie Drodzy Czytelnicy,
w dobie blogów głównie "do pooglądania", gdzie nie liczy się treść a zdjęcia, zaryzykowałam i postanowiłam stworzyć coś "do poczytania". Blog ten jest miejscem, gdzie będę mogła wylać to co siedzi mi w głowie, i to co zainteresuje mnie konkretnego dnia. Podkreślam- konkretnego dnia, gdyż zawarte tutaj opinie, mogą z czasem się przeterminować. I nie miejcie o to do mnie pretensji. Nie będę pozowała na eksperta (jeśli tak to proszę sprowadzić mnie na ziemie), bo nie ukrywam jestem dość nikłą istotą tego świata. Poprzez bloga chcę głównie się uczyć. A czego? Pisania, kreowania własnego zdanie, myślenia, analizowania i poprzez Wasz odzew uczenia się nowych rzeczy.

Zapraszam Was do poczytania i opinii.

Pozdrawiam,
K.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz